The best on the net:

Zdravotní Služby

Zdravotní Služby

usiluje o to, aby se s vámi podělit o užitečné tipy na to, jak žít zdravý a vyvážený životní styl pro dosažení optimálního zdraví. Doufám, že informace prezentované v tomto místě bude mít pozitivní dopad na vaše zdraví, vitalitu, pohodu a dokonce i vaše dlouhověkost.

Zde je konečný průvodce k přechodu na veganskou stravu a životní styl: Výkon Fv systému: Transformace Vaší Kuchyně, Talíř, a Život s Více než 150 Čerstvé a Chutné vegetariánské Recepty přináší krásné, musí mít průvodce s více než 150 chutné a univerzální recepty na rostlinné bázi pro každý den v roce. Jíst vegan nemusí být o oběti a náhrady. S elektrárnu, Nava Atlas slaví bounty přírodní potraviny a učí se všichni—od dopustil vegany pro ty, kteří chtějí více rostlin v jejich stravě—jak implementovat rostlina-založené přístup k jejich života—jednoduše, prakticky, a radostně, každý den.

Vaření doma dělá dvě věci: To vám dává v kontaktu s potravinami, které používáte, aby vám dobře a to vás drží od restaurace možnosti, že někdo jiný pro vás připravili, pravděpodobně za použití složek, které nejsou nejlepší pro vás (přebytečný olej, sůl, cukr, atd.). Vynechat prostředníka a víc vařit doma, i když to znamená, příprava jednoduchých jídel, jako jsou polévky, bílkovin a vegetarián, makro-misku nebo salát, nebo dokonce i některé smoothies s ovesné vločky pro zábavu snídani, k večeři možnost. Vaření vlastního jídla je jedním z nejlepších věcí, které se pro celoživotní zdraví, takže vidět všechny naše jídlo tipy zde vyzkoušet všechny druhy hacků v kuchyni.


Ostelife

Probiotika jsou rozhodující pro udržení dobré střevní zdraví. Když trávicí systém pracuje správně, bakterie mají menší šanci se chytit. Beru čtyři probiotické tablety denně s mým vitamin C. to by měla být přijata na lačný žaludek pro nejlepší efekt. Pamatujte si, že dobré procento váš imunitní systém existuje ve střevech, tak ji respektovat, a dát své tělo živiny, které potřebuje, aby se ochránil!

že seznamy cukr, fruktózu, nebo kukuřičný sirup se mezi první čtyři ingredience na štítku. Měli byste být schopni najít nižší-cukr verzi stejného druhu potravin.

Pokud nemůžete, vzít kus ovoce místo! Podívejte se na cukr-free druhů potravin, jako je kečup, majonézy a salátové zálivky. Také, vyhnout se částečně ztužený potraviny, a podívejte se na více než dva gramy vlákniny na 100 kalorií v celé obilné výrobky. A konečně, krátký seznam složek, znamená méně dochucovadla a prázdné kalorie.

Pokud máte v plánu strávit pozdějších letech jíst více než jogurt a jablečnou, investovat do některých nit. Bez ohledu na to, jak důkladně, nebo dlouho si čistíte zuby, chybí vám část z jejich celkové plochy. To je jako mytí jednoho podpaží po tréninku. Ale nebezpečí přeskočení nit jdou nad rámec hygieny: bakterie, které přetrvávají, může zvýšit riziko onemocnění srdce. Používám Dosáhnout Ultraclean nit, která se táhne klouzat mezi zuby.

Když jsme mladí, všichni jsme přesvědčeni, že budeme žít navždy.

Ale jak stárneme, většina z nás si uvědomit, že to není ten případ. A co víc, je zřejmé, že rozhodnutí, která činíme může mít vliv na to, jak dlouho žijeme. Zatímco nejsou tam žádné záruky nebo metody, které mohou říct, kolik kalendářů si můžete koupit (i přes to, co znalci říkají, že), existuje mnoho jednoduchých kritérií, které mohou pomoci předvídat, pokud budete žít déle, než většina. Zde jsou 21 z nejdůležitějších důvodů, proč pravděpodobně budete žít déle než vaši vrstevníci—snažte se třít.