Zdraví Životní Styl


modrý květ
zdravotní poradenství pleť akné

Domluvit schůzku s lékaři. Jedním z klíčů k zlepšení zdraví a udržení je pravidelné návštěvy u lékaře.
Tyto zdravotníků pomůže podpořit vaše přání pro zdravější život. Budou také moci říct, pokud potřebujete spustit nebo zastavit cokoliv, aby byly zdravější život.

Chápu, jak těžké to je, aby se zabránilo sedět po delší dobu, jako práce na počítači je velmi převládající dnes.
I já jsem vinen tráví podstatnou část dne vsedě. Ale aby se na to, jsem ujistěte se, že si zacvičím každý den. Já si také vzít časté přestávky každou hodinu, aby stát na mém stole. Vřele doporučuji Základy Cvičení, vyvinutý chiropraktik Doktor Eric Goodman, stejně jako krátké-výboj s vysokou intenzitou cvičení, jako je Peak Fitness. Můžete si přečíst více o těchto technikách se přihlásíte k odběru Mercola denní newsletter.

Přidání nové a neobvyklé chutě do jídla vám pomůže zůstat zajímají o správné stravování a zajišťuje, že jste získali širokou škálu živin. Pokud budete jíst pouze úzký sortiment potravin, dokonce i potraviny, které jsou dobré pro vás, by se mohl stát nedostatek některých vitaminů a minerálních látek, které mohou snížit hladinu energie. Kromě libové bílkoviny a nízkotučné mléčné sponky, experimentovat s exotickými druhy ovoce a zeleniny a různé druhy celých zrn. Zkuste jíst quinoa jako příloha, nebo s ovesné vločky nebo cereálie k snídani.



Jeden je softwarový program FRAX (Fracture Risk Assessment Tool). Vypracovala Světová Zdravotnická Organizace, pomáhá lékař vypočítat pravděpodobné riziko osteoporózy v průběhu příštích 10 let, o posuzování životní styl, zdraví, rizikové faktory a genetické historie prostřednictvím on-line nástroj, Jeho předpovědi se ukázaly být přiměřeně přesné" pro ženy, ale méně tak pro muže, podle 2010 studie Osteoporózy a Kostní Biologie Program na Garven Ústavu pro Lékařský Výzkum v Austrálii.


Přerušovaný půst je termín, který zahrnuje řadu různých načasování jídel plány. Jako obecné pravidlo, to zahrnuje řezání kalorií v celku nebo v části, a to buď pár dní v týdnu, každý druhý den, nebo i denně. Klíč je cyklistika hodování/krmení a hladomor/půst. Napodobováním stravovací návyky našich předků, kteří neměli přístup k jídlu po celý den, můžete obnovit vaše tělo, aby se více přirozený stav, který umožňuje celou řadu biochemických výhody nastat.

Zdravý životní styl má jak krátkodobé a dlouhodobé přínosy pro zdraví. Dlouhodobé, jíst vyváženou stravu, pravidelné cvičení a udržení zdravé hmotnosti může přidat roky svého života a snížit riziko vzniku některých onemocnění včetně rakoviny , cukrovky , kardiovaskulárních onemocnění , osteoporóza a obezita V krátkodobém horizontu to může také se budete cítit a vypadat co nejlépe, dát vám více energie a pomůže vám udržet si zdravou váhu.